Jäsenyys ja jäsenedut

Yhdistyksen vuosijäsenmaksu on 29 euroa vuonna 2024. Jäsenenä saat Lounais-Suomen Diabetes ry:n neljä kertaa vuodessa ilmestyvän jäsenlehden Sokeripalan.

Ota yhteyttä!

Diabetesliiton julkaiseman Diabetes-lehden voi tilata edulliseen jäsenhintaan 18€/vuosi ja se on saatavana myös äänitteenä. Liiton lehti ilmestyy kuusi kertaa vuodessa. Liiton lehti sisältää mm. ajankohtaisia asioita, asiantuntijoiden artikkeleita sekä ruokaohjeita.

Yhdistyksen jäsenet saavat tietoa ja tukea kurssien, luentojen ja oppaiden avulla. Jäsenellä on mahdollisuus osallistua perheensä kanssa yhdistyksen ja Diabetesliiton järjestämille matkoille, leireille, kursseille ja muihin tapahtumiin. Tällöin tarjoutuu mahdollisuus keskustella ja vaihtaa ajatuksia muiden diabeetikkojen ja heidän läheistensä kanssa. Yhdistys tarjoaa jäsenilleen alennuksia jalkojenhoidosta ja hoidonohjauksesta.

Diabetesliiton jäsenedut

Uusi Jäsenille-sivusto on auennut. Jäsenille-sivustolla on vain jäsenten nähtäville koottuja videoita ja luentotallenteita, vaihtuvia oppaita, muita materiaaleja ja jäsenetukumppaneidemme ekstratarjouksia. Myös Diabetes-lehden verkkokeittokirjan reseptit löytyvät jatkossa sivustolta.

Diabetesyhdistyksen jäsenet pääsevät kirjautumaan sivuille omilla jäsennumeroillaan, salasana on oma sukunimi. Jäsennumero löytyy jäsenkortista ja Diabetes-lehden takakannesta.

Pääset Jäsenille-sivustolle joko osoitteella diabeteslehti.diabetes.fi/jasenille tai Diabetes-verkkolehden kautta diabeteslehti.diabetes.fi.

Kun olet kirjautunut verkkolehteen, olet samalla kirjautunut Jäsenille-sivustoon ja päinvastoin.

Jäsenten omasta sivusta voi laittaa viestiä yhdistyksen omille kotisivuille sekä jäsentiedotteisiin.

Meidän Jäsenedut

• Saat jäsentiedotteen eli Sokeripalan ilmaiseksi neljä kertaa vuodessa.
  • Toimistomaksu lääkärihoidon asiakkaille on 12 euroa, ei-jäsenille 17 euroa.
  • Saat jalkojenhoidon ilman toimistomaksua. (ei jäsenille 12€)
  • Saat verensokerimittarin liuskat jäsenhintaan. (30€/32€)
  • Teatterissa ja tapahtumissa on edullisemmat jäsenhinnat.
  • Wiklundin Apteekki ja Auranlaakson Apteekki myöntävät 10 % alennuksen käsikauppatuotteista. Alennus ei koske resepti- tai tarjoustuotteita. Alennuksen saaminen edellyttää Wiklundin apteekin kanta-asiakkuutta.
Diabetestalo.fi