Lounais-Suomen Diabetes ry

Lounais-Suomen Diabetes ry on perustettu 9.1.2008. Se kuuluu jäsenenä Suomen Diabetesliitto ry:hyn. Yhdistyksen kotipaikka on Turku.

Yhdistyksen tavoitteena on toimia alueen diabeetikkojen yhdyssiteenä, auttaa heitä heidän elämänlaatunsa parantamisessa työskennellen diabeteksen aiheuttamien lisäsairauksien ennaltaehkäisemiseksi ja vähentämiseksi sekä valvoa heidän yhteiskunnallisia etujaan. Lounais-Suomen Diabetes ry ajaa diabeetikkojen etuja ja tukee arjessa.

Lounais-Suomen Diabetes ry:n esteettömät toimitilat sijaitsevat Turun keskustassa, osoitteessa Yliopistonkatu 37 A U-kerros. Tiloissa toimii yhdistyksen ylläpitämä Diabetesasema. Diabetesasemalla toimiville lääkäreille, diabeteshoitajalle ja jalkaterapeuteille sekä ratkaisukeskeiselle valmentajalle / keskustelutukeen voi tilata aikoja Diabetesaseman aukioloaikoina.

Tervetuloa yhdistyksen kevätkokoukseen 26.3.2024 klo 18:00!

Diabeteslääkäri Samu Lumijärvi luennoi:

Diabeetikon hoitosuunnitelman toteutuminen meidän alueellamme.

Kokouksessa käsitellään kevätkokouksen sääntömääräiset asiat.

Kahvitus klo 17:30

Osoite: Taimi II, Puutarhakatu 21